Veelgestelde vragen

Hier vindt u onze antwoorden op veelgestelde vragen. Heeft u een andere vraag? Neem contact met ons op.

 

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Zoek een artikel in de webshop. Om te bestellen klikt u op 'Voeg toe aan winkelmand'. Klik op 'afrekenen' in het bericht dat voor u verschijnt. U ziet nu het artikel in de winkelmand. Klik nogmaals op 'afrekenen' en vervolgens op 'Account aanmaken'. Nu kunt u uw gegevens invullen en betalen. Wanneer u een orderbevestiging per e-mail ontvangt, is uw bestelling succesvol geplaatst.

Is het mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder een account?

Het is niet mogelijk om zonder een account een bestelling te plaatsen. U kunt een account aanmaken tijdens de bestelprocedure. Ook kunt u een account aanmaken door bovenaan elke pagina op de link 'Inloggen' te klikken. Op de getoonde pagina kiest u voor 'Account aanmaken'.

 

Betalen

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

U kunt gebruik maken van de volgende betaalmethoden om een bestelling te plaatsen in de webshop: iDEAL, Paypal, Bancontact, Sofortüberweisung, Giropay en Sepa Credit Overschrijving.

Kan ik ook met een cadeaukaart betalen?

Ja, het is mogelijk om zowel in onze winkel als in onze webshop te betalen met een Boekenbon. De Pied à Terre Cadeaukaart kan eveneens in onze winkel als in onze webshop worden ingewisseld. Met de VVV Cadeaukaart kunt u in onze winkel aan de Overtoom terecht.

 

Levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

  • Bestellingen van artikelen uit onze voorraad, die voor 17.00 uur zijn geplaatst, worden binnen Nederland de volgende dag bezorgd door PostNL.
  • Er zijn 54.000 artikelen leverbaar waarvan 25.000 uit onze voorraad. De overige artikelen kunnen wij exclusief voor u bestellen. Deze artikelen hebben een langere levertijd. Meer informatie over levertijden vindt u op onze Bestelinformatie pagina.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 2,50 per verzending tot een besteding van € 25,-. Bij besteding vanaf € 25,- zijn er geen verzendkosten.
De verzendkosten voor bestellingen naar het buitenland vindt u hier.

Wordt een bestelling in één keer bezorgd?

Ja, uw bestelling wordt, indien leverbaar, compleet verzonden. De levertijd van uw bestelling is gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Mocht er onverwachts een vertraging ontstaan, dan brengen wij u op de hoogte.

Is het mogelijk om een bestelling op te halen in de winkel?

Ja, u kunt tijdens het plaatsen van de bestelling kiezen voor ‘ophalen in winkel’. U ontvangt van ons een bericht zodra de bestelling voor u klaarligt. Uiteraard betaald u dan geen verzendkosten.

 

Retourneren

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen bedenktijd. U kunt tijdens deze periode uw eventuele retour te zenden artikel(en) aanmelden via onze retourportal. Na aanmelding heeft u opnieuw 14 dagen de tijd om uw bestelling daadwerkelijk aan ons te retourneren. Wanneer het artikel door ons onbeschadigd retour is ontvangen, zullen wij u terugbetalen. Deze retourperiode geldt voor zowel binnen als buiten Nederland. Voor bestellingen binnen Nederland geldt: alleen wanneer alle artikelen van de bestelling worden geretourneerd, betalen wij ook de verzendkosten van de bestelling terug.

Wat zijn de retourkosten?
Binnen Nederland rekenenen wij geen retourkosten. U kunt een retourlabel aanmaken via onze retourportal. Retourkosten vanuit het buitenland kunnen wij niet vergoeden. U kunt de artikelen sturen naar ons adres.

Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor het geretourneerde artikel?
De terugbetaling van het geretourneerde artikel vindt binnen enkele dagen na ontvangst van het onbeschadigde geretourneerde artikel plaats. Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee u de aankoop heeft gedaan.

Mogen alle artikelen worden geretourneerd?
Behalve de op maat gemaakte artikelen, zoals de POD kaarten en wandkaart uitvoeringen, mogen alle artikelen worden geretourneerd.

Is het mogelijk om mijn bestelling te ruilen?
Via de webshop kunnen geen artikelen geruild worden. Net als een artikel gekocht in de winkel, is het mogelijk een artikel gekocht in de webshop te ruilen in onze winkel op de Overtoom. Uiteraard geldt hiervoor de retourtermijn.

 

Algemeen

Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Op onze contactpagina vindt u onze openingstijden.

 

Liefde voor reizen?

Schrijf u in voor de nieuwsbrief en mis niets van onze activiteiten, nieuwe artikelen en aanbiedingen.