Retourneren

Retourneren in 3 eenvoudige stappen

1. Aanmelden
Ga naar de retourportal om de artikelen, die u wilt retourneren, aan te melden. Volg de stappen in de retourportal en print het retourlabel. Klik hier om uw retour aan te melden.

Aanmelding retourneren
Let op: het tracking nummer heeft u per mail ontvangen van onze partner SendCloud bij de verzending van uw bestelling.

2. Verpakken
Verpak uw artikelen, indien mogelijk, in de originele verpakking. Bevestig het retourlabel op het door u ingepakte pakket.

3. Afleveren
Lever het pakket af bij het door u gekozen afleverpunt of een ander PostNL afleverpunt.


Veelgestelde vragen

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen bedenktijd. U kunt tijdens deze periode uw eventuele retour te zenden artikel(en) aanmelden via onze retourportal. Na aanmelding heeft u opnieuw 14 dagen de tijd om uw bestelling daadwerkelijk aan ons te retourneren. Wanneer het artikel door ons onbeschadigd retour is ontvangen, zullen wij u terugbetalen. Deze retourperiode geldt voor zowel binnen als buiten Nederland. Alleen wanneer alle artikelen van de bestelling worden geretourneerd, betalen wij ook de verzendkosten van de bestelling terug.

Wat zijn de retourkosten?
Er zijn geen retourkosten. U kunt een retourlabel aanmaken via onze retourportal.

Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor het geretourneerde artikel?
De terugbetaling van het geretourneerde artikel vindt binnen enkele dagen na ontvangst van het onbeschadigde geretourneerde artikel plaats. Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee u de aankoop heeft gedaan.

Mogen alle artikelen worden geretourneerd?
Behalve de op maat gemaakte artikelen, zoals de POD kaarten en wandkaart uitvoeringen, mogen alle artikelen worden geretourneerd.

U kunt alleen artikelen retourneren in de retourportal van een bestelling, die u heeft geplaatst in onze huidige webshop. Neem contact met ons op via webshop@piedaterre.nl indien u artikelen wilt retourneren van een bestelling, die u in onze oude webshop heeft geplaatst.

Is het mogelijk om mijn bestelling te ruilen?
Nee, het is niet mogelijk om een, via de webshop gekocht, artikel in de webshop te ruilen. U kunt wel gemakkelijk retourneren. De kosten zullen worden teruggestort op uw rekening. Tegelijkertijd of vervolgens kunt u dan een nieuwe bestelling plaatsen.

De artikelen gekocht in de reisboekhandel op de Overtoom kunnen binnen 8 dagen met de kassabon worden geruild in de winkel.

Liefde voor reizen?

Schrijf u in voor de nieuwsbrief en mis niets van onze activiteiten, nieuwe artikelen en aanbiedingen.